Regulamin Hotelu Avangarda***
§1
- Administratorem Hotelu jest firma SCENO KREACJE Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie. przy ul. Powsińskiej 12, NIP: 526 27 29 779, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju (dalej „Hotel”).
- Regulamin hotelu stanowi zasady wynajęcia pokoi i korzystania z infrastruktury hotelowej.
- Hotel świadczy usługi noclegowe, gastronomiczne, rozrywkowe i inne, zgodnie z profilem działalności.
- Opis pokoi oraz zakresu poszczególnych usług znajduje się na oficjalnej stronie hotelu http://www.hotelavangarda.pl/ oraz w recepcji hotelowej.
- Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu.
- Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji Hotelu oraz na stronie internetowej hotelu.
§2
- Jednostką rozliczeniową w przypadku świadczenia usług noclegowych jest doba hotelowa. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu. Hotel na specjalne życzenie może nieodpłatnie zmienić godziny obowiązywania doby hotelowej – w miarę dostępności pokoju. Ostatecznego potwierdzenia dokonuje pracownik recepcji na wniosek Gościa.
- Życzenie przedłużenia o kolejną dobę hotelową Gość powinien zgłosić w recepcji do godz. 09:00 w dniu planowanego wymeldowania. Recepcja potwierdza możliwość w miarę dostępności pokoi. W przypadku Gości nie przestrzegających niniejszego regulaminu recepcja może odmówić wydłużenia pobytu.
- W przypadku konieczności skrócenia pobytu Gość powinien zgłosić się do recepcji do godziny 09:00, w przeciwnym razie kolejną dobę hotelową uznaje się za rozpoczętą.
- Aktualny cennik świadczonych usług noclegowych jest dostępny w recepcji Hotelu.
- Ceny przedstawione w cenniku zawierają podatek VAT i opłatę klimatyczną.
- Wysokość ceny za pobyt w hotelu uzależniona jest od długości pobytu, wybranej opcji wyżywienia, standardu i wielkości pokoju oraz otrzymanych rabatów;
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nie zameldowanym w hotelu, nawet jeśli nie upłynął okres wynajęcia przez niego tego pokoju.
- Osoby nie zameldowane w hotelu przebywać mogą w pokoju hotelowym jako Goście osób zameldowanych w hotelu, między godziną 09.00 a 22.00 po uprzednim poinformowaniu recepcji.
- W hotelu obowiązuje cisza nocna od godz. 22:00 do godz. 7:00. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- Gość ma obowiązek pozostawienia udostępnionego mu pokoju wraz z wyposażeniem w stanie niepogorszonym.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i zniszczenia zaistniałe na skutek jego zachowania lub zachowania podejmowanych przez niego gości lub naruszenie bezpieczeństwa poprzez nieuzasadnione włączenie systemu przeciwpożarowego – wartość materialną określa Dyrekcja hotelu.
- Dzieci do lat 14 mogą przebywać na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. 11. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
- Na terenie całego Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i wyrobów tytoniowych. Palenie jest możliwe tylko i wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych.
§3
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o bezzwłoczne zawiadomienie recepcji.
- Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udostępnienia akcesoriów dla dzieci,
- udostępnianie żelazka i deski do prasowania w specjalne wyznaczonej strefie,
- możliwość przechowania pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w sejfie hotelowym,
- przechowywanie bagażu Gości hotelowych poza godzinami doby hotelowej,
- udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie.
- Przedmioty pozostawione w pokojach przez wyjeżdżających Gości, na wniosek Gości będą wysyłane na koszt odbiorcy na wskazany adres. Koszt odesłania rzeczy jest jedynie szacowany – ostateczny koszt określa firma świadcząca usługę. W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa przedmioty przez okres 3 miesięcy. Po upływie tego czasu pozostawione przedmioty zostaną przekazane na cele charytatywne lub utylizowane.
- Hotel jest ubezpieczony w zakresie określonym odpowiednimi przepisami kodeksu cywilnego. W przypadku wystąpienia szkody gość jest zobowiązany zawiadomić o tym recepcję hotelową niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia wartościowych przedmiotów jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane w depozyt w recepcji. Odpowiedzialność hotelu jest ograniczona również w przypadku, kiedy Gość nienależycie zabezpieczył pokój – należy sprawdzić zamknięcie pokoju po każdym jego opuszczeniu.
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
- Wybrane obszary Hotelu są monitorowane.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.
§4
- Zwierzęta są akceptowane w Hotelu, obowiązuje dopłata 70zł/dobę. W przypadku wybrania pobytu ze zwierzęciem Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany typu pokoju. Nie wszystkie typy pokoi przeznaczone są do pobytu ze zwierzętami.
- Właściciel zwierzęcia na życzenie recepcji musi okazać świadectwo aktualnych szczepień.
- Zwierzę może poruszać się po hotelu (hall, korytarze i teren wokół hotelu) wyłącznie na smyczy
- Zwierzęta maja kategoryczny zakaz poruszania się po hotelowych restauracjach, barach, strefie Spa & Wellness oraz na basenie.
- Właściciel zwierzęcia odpowiada za wszelkie zniszczenia i zabrudzenia spowodowane przez zwierzę.
§5
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych przez Hotel usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja Hotelu.
- Reklamacja powinna być złożona przez Gościa niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych przez Hotel usług w formie pisemnej (nie później niż 7 dni od jej zaistnienia).
- Reklamacje rozpoznawane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
§6
- Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie jego danych osobowych koniecznych do wykonania usługi hotelowej
- Dane osobowe przechowywane są i przetwarzane przez Hotel na zasadach określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych.
- Podanie danych osobowych przez Gościa jest całkowicie dobrowolne, ale konieczne do dokonania zakupu usługi hotelowej.
- Korzystając w jakikolwiek sposób z usług świadczonych przez Hotel, Gość akceptuje zasady zawarte w regulaminie. Jest on dostępny w recepcji hotelu oraz opublikowany na stronie internetowej www.hotelavangarda.pl .
§7
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.)
- Poinformowanie o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na trzy dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmiany Regulaminu.
Regulamin Sali zabaw
- Dziecko wchodzi do sali zabaw tylko pod opieką osoby pełnoletniej.
- Każde dziecko okrycie wierzchnie oraz obuwie pozostawia w szatni.
- Opłatę za pobyt dziecka w sali zabaw zgodnie z obowiązującym cennikiem płaci się przy wejściu na salę.
- Dzieci gości zameldowanych w hotelu oraz osób organizujących przyjęcie na terenie hotelu korzystają z sali zabaw bezpłatnie.
- Urządzenia znajdujące się w sali zabaw przeznaczone są wyłącznie dla dzieci do lat 14.
- Dzieci do lat 3 bawią się na placu zabaw dla nich przeznaczonym, a poza nim wyłącznie na odpowiedzialność opiekuna.
- Za bezpieczną zabawę odpowiada opiekun dziecka.
- Podczas zabawy opiekun zobowiązany jest do zwrócenia uwagi, aby dziecko nie posiadało w kieszeniach przedmiotów, które podczas zabawy mogą wypaść lub być przyczyną skaleczeń.
- Każdy opiekun winien jest zwrócić uwagę, aby dziecko korzystało z urządzeń znajdujących się na sali zabaw zgodnie z ich przeznaczeniem oraz logiką tzn. nie wchodziło po zjeżdżalni, nie zjeżdżało z pochylni itp. gdyż następuje niebezpieczna kolizja ruchu.
- Nie należy wnosić na teren sali zabaw żadnych własnych zabawek.
- Dzieci noszące okulary na czas zabawy winne je przekazać swoim opiekunom.
- Chwytanie oraz wchodzenie po kolorowych siatkach ochronnych jest surowo zabronione.
- Dzieci bawią się w skarpetach lub rajstopach (także latem) natomiast opiekunowie przebywają w obuwiu jednorazowym dostępnym w kasie lub korzystają z ochraniaczy na obuwie.
- Zabronione jest korzystanie przez rodziców z piętra konstrukcji zabawowej.
- Spożywanie jedzenia oraz picia odbywa się wyłącznie w kawiarni lub Sali urodzinowej.
- Opiekun powinien zwrócić uwagę na dziecko przebywające w kawiarni ze względu na możliwość poparzenia się gorącymi napojami.
- Z toalet dzieci korzystają pod nadzorem opiekuna.
- Na terenie sali zabaw obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów, spożywania alkoholu oraz wprowadzenia zwierząt.
- Sala zabaw nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zagubione lub pozostawione bez opieki.
- W przypadku jakichkolwiek zdarzeń losowych związanych z uszczerbkiem na zdrowiu dziecka należy niezwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze.
- Wykupienie biletu zobowiązuje do zapoznania się z regulaminem sali zabaw i jest równoznaczne z jego akceptacją.
Dziękujemy za stosowanie się do zasad określonych niniejszym regulaminem, mających na celu komfort pobytu i bezpieczeństwo naszych Gości.
Dyrekcja Hotelu Avangarda***
Operator Serwisu informuje, że ustawienie włączonych plików cookies umożliwia poprawne działanie Stron Internetowych. Poprzez pliki “cookies” należy rozumieć dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. W szczególności są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Operator serwisu informuje, że zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej użytkownika mogą uniemożliwić poprawne działanie Stron Internetowych.
Zamknij